پرش لینک ها

سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند چیست؟

سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند به عنوان یکی از مهم ‌ترین سیستم‌ هایی است که در مراکز گوناگون استفاده می‌ شود. این سیستم برای نمایش فیلم ‌ها، انواع متن تبلیغاتی، تصاویر و … کاربرد زیادی دارد. شما می‌ توانید در فرودگاه‌ ها، فروشگاه‌ ها، مراکز خرید بزرگ، ایستگاه ‌های قطار و … از سیستم نمایشگر دیجیتال استفاده نمایید. با استفاده از این سیستم کسب و کارها به راحتی می‌ توانند پیام‌ های بازاریابی را به صورت موثر ارائه دهند. سیستم هوشمند نمایشگر قابلیت به روز رسانی محتواها را دارد. شما به صورت آنلاین می ‌توانید انواع محتواهای تبلیغاتی را در این سیستم به روز رسانی کنید. زمانی که محتواهای گوناگون در سیستم هوشمند تبلیغاتی به روز رسانی شوند تعداد مخاطبین افزایش پیدا می ‌کند.

مزایای استفاده از سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند

سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند دارای مزیت ‌های متفاوتی است. شما جهت استفاده از این سیستم باید تمامی مزیت‌ های آن را بشناسید. برخی از مهم‌ ترین مزیت ‌هایی که مربوط به سیستم نمایشگر دیجیتال می ‌باشند عبارت هستند از :

1. جذب مشتریان بیشتر با استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب و متنوع

یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های دیجیتال ساینیج، جذب مشتری بیشتر می ‌باشد. با استفاده از ویدیوها و تصاویر متفاوت و جذاب، مشتریان بیشتری را می‌ توانید جذب کنید. بیشتر کسب و کارهایی که به دنبال جذب مشتری هستند از این سیستم استفاده بهینه می ‌نمایند. توجه داشته باشید که برای استفاده بهینه از سیستم دیجیتال نمایشگر باید روش استفاده از آن را یاد بگیرید.

2. کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از مزیت ‌های دیجیتال ساینیج، کاهش هزینه تبلیغات می ‌باشد. در مقایسه با انواع روش‌ های سنتی مانند تبلیغات در رسانه رادیویی، چاپ بروشور و … سیستم نمایشگر دیجیتال هزینه‌ های کمتری را در بر می‌ گیرد. بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی می‌ خواهند مشتریان خود را جذب کنند از این سیستم استفاده می ‌کنند تا هزینه کمتری پرداخت نمایند. تمامی پیام‌ هایی که در این سیستم ارائه می‌ شوند به صورت هدفمند هستند و مورد توجه مخاطبین قرار می‌ گیرند.

3. قابلیت بروزرسانی سریع و آسان محتوا و نمایش تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته و در زمان‌های مختلف در روز

یکی دیگر از مزیت‌ های سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند این است که به روز رسانی می ‌شود. نمایش انواع تبلیغات در این سیستم به صورت ۲۴ ساعته است و در زمان‌ های گوناگون ایجاد می‌ گردد. شما می‌ توانید در طول روز زمان ‌های متفاوت را جهت نمایش تبلیغات انتخاب کنید. قابلیت به روز رسانی آسان و سریع محتوا یکی از مزیت ‌های این سیستم می ‌باشد که بسیاری از کاربران به آن توجه می‌ کنند و برایشان مهم است.

4. افزایش شناخت برند و بهبود ارتباط با مشتریان

 یکی از مهمترین مزیت ‌های سیستم نمایشگر دیجیتال این است که با استفاده از آن برند مورد نظر به خوبی شناخته خواهد شد. زمانی که شناخت برند توسط مشتریان بیشتری انجام گردد، ارتباط با مشتریان بهبود پیدا می ‌کند. به طور کلی این سیستم یکی از تکنولوژی ‌های نوین به شمار می ‌رود که برای نمایش دادن انواع محتواهای تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد. تبلیغ گران با استفاده از این سیستم می‌ توانند پیام بازاریابی خود را با روش بسیار هوشمندانه به مخاطبین خود ارائه دهند. محتوای تبلیغاتی طبق زمان و محل مورد نظر در این سیستم بهینه سازی خواهد شد.

سیستم دیجیتالی نمایشگر برای اجرای تبلیغات هوشمند

قابلیت های سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند چیست ؟

 برای استفاده از سیستم نمایشگر دیجیتال و تبلیغات هوشمند باید قابلیت‌ های آن را به طور کامل ارزیابی کنید. با استفاده از این سیستم می ‌توانید مانیتورهای صنعتی بزرگ را از راه دور روشن و خاموش کنید. همچنین محتوای نمایشی در این سیستم از راه دور تغییر پیدا می کنند. اتصالات در هر یک از این مانیتورها قابلیت وصل شدن به صورت بیسیم  یا وایرلس را دارند. همچنین اطلاعیه و اخبارها در این سیستم به راحتی نمایش داده می‌ شوند. اتصال آسان سنسور خارجی، اعلام خرابی به اپراتور، امنیت بالا، هوشمند بودن مانیتور و … به عنوان دیگر قابلیت ‌های این سیستم شناخته می‌ شوند.

بدون محدودیت می توانید تعداد زیادی از فیلم و عکس ها را در سیستم نمایشگر دیجیتال، اجرا کنید. آیتم های زیادی در این سیستم وجود دارد که بر اساس نوع تبلیغ می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. فرمت های متنوع سیستم برای نمایش ویدیو یا تصاویر در اندازه های متنوع انجام بسیار مناسب هستند.

وجه تمایز شرکت یادمان انرژی چیست؟

وجه تمایز این سیستم، امکان تنظیم و نمایش تبلیغات هدفمند بر اساس نیازهای هر مکان و هر کسب و کار می‌باشد. با استفاده از این سیستم، می‌توان تبلیغات را به صورت هدفمند و با قیمت مناسب به مخاطبان خود نمایش داد. همچنین، این سیستم امکان نمایش ویدئوهای با کیفیت بالا و پخش صدای بی‌نقص را فراهم می‌کند و می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند برای کسب و کارها استفاده شود. همچنین، قابلیت کنترل و مدیریت این سیستم از راه دور و همچنین امکان نمایش محتوا به صورت زمانبندی شده، از دیگر ویژگی‌های مهم این سیستم است.

اطلاعات تکمیلی ملزومات سیستم نمایشگر دیجیتال یا دیجیتال ساینیج

در کل، سیستم نمایشگر دیجیتال یا دیجیتال ساینیج، یکی از تکنولوژی‌های نوین تبلیغاتی در صنعت تبلیغات محسوب می‌شود که برای نمایش محتوای تبلیغاتی و دیگر اطلاعات در نقاط فروش، ساختمان‌های عمومی، فضاهای تجاری و دیگر مکان‌های عمومی به‌کار می‌رود.
این سیستم از نمایشگرهای بزرگ با کیفیت و رزولوشن بالا تشکیل شده است که قابلیت نمایش محتواهای چندرسانه‌ای را دارند. همچنین با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، می‌توان به راحتی محتوای تبلیغاتی را بر روی این نمایشگرها به روزرسانی کرد و تغییرات لازم را اعمال کرد.
با استفاده از تکنولوژی‌های مدیریت هوشمند محتوا، این سیستم می‌تواند محتوای تبلیغاتی را بر اساس محل و زمان بهینه کند و به تبلیغ‌گران کمک می‌کند تا پیام خود را به روشی هوشمندانه و با تأثیر بیشتری به مخاطبان خود ارائه دهند